netAgent Academy - články

Nebojte se PR článků

E-marketing (03.05.2010) - 4 komentářů

Vybudovali jste nový projekt a chcete o něm dát vědět světu? Váš první krok by měl směřovat k napsání zajímavých PR článků, které můžete zveřejnit na internetu. Existuje tisíce projektů, které jsou velmi dobré a mají potenciál, ale nikdo o nich neví. Rozkřičte do světa, že máte nový a zajímavý projekt či službu. Poradíme vám jak to udělat - často i zdarma!   více zde...


Průvodce tweetováním pro firmy

E-marketing (30.10.2009) - 0 komentářů

Twitter se stává čím dál tím oblíbenějším i u nás, a proto se na něj pomalu dostávají i firemní profily. Tweetování jim ale obecně příliš nejde. Kde je problém? Náš průvodce firemním tweetováním Vám ukáže a osvětlí veškerou problematiku spojenou s působením na Twitteru a předvede, jak co nejlépe využít potenciál Twitteru ve spojení s Vaší společností, webem či produktem. více zde...


Virální marketing

E-marketing LEKCE 4 (14.07.2009) - 0 komentářů

Objevte kouzlo efektivního nástroje, který vám pomůže budovat povědomí o značce a masově propagovat vaše služby či produkty. Oproti klasickým reklamním nástrojům má virální podoba kampaně mnoho výhod. Naučte se tento nástroj používat v naší další lekci.   více zde...


SEM aneb marketing založený na vyhledávači

E-marketing LEKCE 3 (07.04.2009) - 1 komentář

Search Engine Marketing neboli marketing ve vyhledávačích je založen na mnoha metodách, ve kterých bývá často zmatek. Cílem je však opět dosáhnout nejkvalitnějšího umístění odkazů ve výsledcích vyhledávače. Jak správně propagovat svůj projekt a využít SEM optimálně?   více zde...


Výběr doménového jména

E-marketing LEKCE 2 (25.03.2009) - 0 komentářů

Doména je vaší vizitkou a identitou celého webu, který se pod ní schovává. Skvělá doména vám může zařídit velký úspěch, špatná doména vás ihned pohřbí na internetovém hřbitově odpadlíků. Jméno zásadní způsobem ovlivňuje život celého projektu. V této lekci se dozvíte, jak jméno vybírat a testovat. více zde...


Všemocný e-mail marketing

E-marketing LEKCE 1 (15.03.2009) - 0 komentářů

Služby e-mailu využívá skoro každý uživatel internetu den co den, a proto je to vhodný nástroj k navázání komunikace se zákazníkem/uživatelem. E-mail marketing není jen nějaký otravný spam, ale odesílání zajímavých zpravodajů, newsletterů, tiskovek, zajímavých nabídek a především budování vzájemných vazeb. Ovládněte proto i vy sílu elektronické komunikace. více zde...


1
  Přihlášení do statistik
  Login: 
  Heslo: